ПІДВІСКА АВТОМОБІЛЯ

ПРИЗНАЧЕННЯ:

Український університет розробив підвіску для автотранспортних засобів, що повинні бути захищені від впливу механічних коливань з боку поверхні дороги.

ОПИС:

Підвіска автомобіля містить верхній важіль, верхню ланку, проміжний важіль, кузов, нижню ланку, нижній важіль, пружно-демпферний модуль. Нижній важіль шарнірно з’єднаний з кузовом, нижньою ланкою та пружно-демпферним модулем. Нижня ланка шарнірно з’єднана з проміжним важелем, що шарнірно з’єднаний з кузовом та верхньою ланкою. Верхня ланка шарнірно з’єднана з верхнім важелем, що шарнірно з’єднаний з кузовом та пружно-демпферним модулем. Розроблено лабораторний макет прототипу підвіски, проведено його експериментальні дослідження.

ПЕРЕВАГИ:

На відміну від існуючих підвісок автомобіля необхідний пружно-демпферний модуль винаходу матиме вдвічі меншу жорсткість та сприйматиме більшу деформацію, що суттєво покращить стійкість автомобіля.

ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ:

Розробка не потребує значних витрат на впровадження. Вона дозволяє покращити показники безпеки руху автомобілів та, як наслідок, зберегти здоров’я та життя людини.

РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:

Розроблена підвіска може бути використана на важкій та військовій автомобільно-дорожній техніці.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ:

Забезпечує одержання стабільних результатів.

СТАДІЯ ГОТОВНОСТІ РОЗРОБКИ:

Перевірено в лабораторних умовах.

МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАЧІ:

    • Спільне доведення до промислового рівня.
    • Продаж патентів.
    • Продаж ліцензій.

НОВИЗНА:

1 патент України.

 

ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,

НАПИШІТЬ НАМ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *