Netpeak Group запускає стартап-студію мобільних додатків Kiss My Apps. Інвестуватимуть до $200 000 в проект

Одеська група компаній Netpeak Group, найбільш відома маркетинговою агенцією Netpeak, запускає новий автономний бізнес у складі групи – стартап-студію мобільних продуктів Kiss My Apps. Про це AIN.UA повідомили в компанії. Набір вже відкрито.

Що пропонує Kiss My Apps

Kiss My Apps на партнерських умовах допомагатиме фаундерам на всіх стадіях розвитку стартапу – від валідації ідеї до підтвердженого Product Market Fit та масштабування. Власні інструменти автоматизованої роботи з маркетингом та аналітикою, а також команда професіоналів допоможе швидко запускати та тестувати нові мобільні продукти. 

Кофаундери зможуть зберегти за собою значну частку компанії та знизити власні ризики.

Серед переваг Kiss My Apps: продуктова та маркетингова експертиза Netpeak Group, рекрутинг, фінанси та юридичний супровід.

Інвестиції до $200 000

Kiss My Apps інвестуватиме у середньому до $200 000 у кожну ідею, та прийматиме активну участь у фандрейзингу для наступних раундів за такої потреби.

Інвесторами Kiss My Apps виступають засновник Netpeak Group Артем Бородатюк, засновник Saldo Apps Радомир Новкович, засновник Tonti Laguna Олексій Борщ та Дмитро Лола, який є й керівником студії Kiss My Apps. Але потенційно розглядається можливість залучення зовнішніх інвестицій саме у стартап-студію.

Чому стартапи?

Як пояснили AIN.UA в Netpeak Group, перехід до моделі венчур-білдера стало логічним продовженням іншого успішного бізнесу групи, пов’язаного з мобільними застосунками, — Tonti Laguna Mobile, в рамках якого за декілька років було створено близько двох десятків застосунків. З деяких компанія зробила успішні екзіти, а деякі — розрослися до масштабів окремих бізнесів.

Наразі у Kiss My Apps шукають кофаундерів. Фахівці з досвідом роботи над мобільними та веб-проєктами можуть залишити заявку на сайті за посиланням.

ain.ua