ПРИЗНАЧЕННЯ:
Радіолокаційний датчик для дистанційного контролю зайнятості колії і швидкості залізничних вагонів на територіях сортувальних гірок у складних погодних умовах, а також для охорони залізничних переїздів з метою зниження ризику аварії на залізницях.
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА:
-
- датчик обладнаний системою дистанційного керування та передачі радіолокаційної та сервісної інформації на диспетчерський пункт;
- центральна частота, ГГц – 36,5;
- дальність дії у режимі;
- «датчик зайнятості», м – 30;
- «датчик швидкості», м – 50;
- роздільність за дальністю, м – 1;
- діапазон вимірюваних швидкостей, км/г – 0,5—35;
- маса, кг 0,7;
- габаритні розміри (діаметр/довжина), мм – 92/170;
- напруга/ток живлення – 12 В/0,5 А.
ПЕРЕВАГИ:
На відміну від наявних аналогів датчик може виконувати різні функції контролю. Датчик не реагує на опади у вигляді снігу, дощу, туману, не чутливий до обмерзання.
РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:
Такі датчики можуть застосовуватись для охорони залізничних переїздів.
ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,
НАПИШІТЬ НАМ