ОПИС:
Корисна модель відноситься до транспортних комплексів, які включають в себе багатоланкові механічні транспортні засоби, що з’єднані з одним або кількома причепами за допомогою зчіпного пристрою, а саме для забезпечення більш точного руху ведених ланок по траєкторії руху ведучих ланок.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Гібридний автопоїзд складається з ведучої і веденої ланок і починає рух та переміщується за рахунок впливу двигуна внутрішнього згоряння, який розміщений на автомобілі-тягачі, що з’єднаний з причіпною ланкою за допомогою зчіпного пристрою, на возику причіпної ланки автопоїзда встановлено електродвигун, який в поєднанні із базовим двигуном внутрішнього згоряння складає гібридну силову установку, що забезпечуватиме оптимальну взаємодію між ведучою та веденою ланками з можливістю зміни призначення ведучої ланки відносно веденої при зміні напрямку руху такого автопоїзда.
ПРИЗНАЧЕННЯ:
Підвищення ефективності експлуатації автопоїзда, в тому числі заднім ходом, за рахунок поліпшення взаємодії між ведучими та веденими ланками.
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ:
Підвищується ефективність експлуатації автопоїзда, а саме отримуємо економію витрат пального, зменшення викидів токсичних відпрацьованих газів. В умовах маневрування, при виконанні завантажувально-розвантажувальних робіт, в тому числі при русі заднім ходом, забезпечується оптимальна взаємодія між ведучими та веденими ланками, що супроводжується зменшенням кутів складання і більш точним рухом веденої ланки по траєкторії руху ведучої ланки, що дозволяє гібридному автопоїзду вписуватися в порівняно вузький коридор на проїжджій частині, не заїжджати на тротуари при повороті на поперечні вулиці.
РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:
Автомобільний транспорт.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ:
Потрібне доопрацювання.
СТАДІЯ ГОТОВНОСТІ РОЗРОБКИ:
Перевірено в лабораторних умовах.
МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАЧІ:
Спільне доведення до промислового рівня.
НОВИЗНА:
4 патенти України.