Іспанська компанія займається виробництвом та продажем добрив, біодобрив, біостимуляторів, підсилювачів та стимуляторів харчування рослин понад 35 років. В асортименті добрива, біостимулятори, добавки, коректори дефіциту, спеціальні продукти, розчини для плодоношення. Компанія надає фермерам широкий спектр рішень, що підходять для всіх типів культур: інтенсивних (садові, цитрусові, фруктові тощо), екстенсивних (зернові, технічні культури тощо) та зелених насаджень.
Компанія займає міцні позиції на іспанському ринку із щільною та добре налагодженою комерційною мережею та має партнерів зі збуту у 12 країнах.
Компанія віддана цілям сталого розвитку ООН, тому має широкий каталог продуктів з нульовим вмістом хімічних відходів, які корисні для навколишнього середовища і застосовні як для традиційного, так і для екологічного / органічного землеробства.
З метою подальшого розвитку екологічно чистого сільськогосподарського сегменту на іспанському ринку компанія хоче розповсюджувати нові та інноваційні продукти. Тому іспанська компанія шукає партнерів, які можуть виробляти біодобрива та/або біостимулятори на основі мікроорганізмів. Потенційний партнер повинен мати каталог повністю розроблених і повністю зареєстрованих мікроорганізмів.
Насамперед, іспанська компанія бажає укласти виробничу угоду з партнером, здатним виробляти та постачати поживні речовини для сільського господарства (біодобрива, біостимулятори) на основі мікроорганізмів, які відповідають правилам та стандартам ЄС щодо органічного сільського господарства.
Як альтернатива, іспанська компанія готова вести переговори про дистриб’юторську угоду з компаніями, що виробляють біостимулятори рослин на мікробній основі або біодобрива, шляхом включення продуктів потенційного партнера до каталогу іспанської компанії в рамках схеми кобрендингу з метою отримання вигоди від становища бренду іспанської компанії на внутрішньому ринку.
Іспанська компанія може запропонувати необхідну підтримку для успішного виходу на ринок: транспорт та логістика, навчання кінцевих користувачів, післяпродажна підтримка тощо.
Якщо угода про партнерство виявиться успішною, стратегія іспанської компанії передбачає розширення співпраці з потенційним партнером на інші сільськогосподарські продукти для догляду за рослинами, такі як біопестициди або біофунгіциди.
Іспанська компанія шукає організації, які можуть:
– Продемонструвати промислову репутацію: потенційний партнер має бути досвідченою організацією, що застосовує біотехнологію мікроорганізмів для розробки та виробництва біостимуляторів, біодобрив чи інших підсилювачів живлення рослин.
– Довести ефективність розробленого продукту та використовуваних мікроорганізмів та біотехнологій: партнер повинен надати інформацію/звіти, що демонструють ефективність продукту або використовуваних мікроорганізмів з точки зору стимуляції харчування рослин: наукові публікації, лабораторні випробування та проведені аналізи тощо.
– Довести, що їх продукція не впливає на навколишнє середовище: партнер повинен надати докази, що підтверджують, що продукція надає сприятливий або нейтральний вплив на навколишнє середовище.
– Довести, що він має каталогізовані та зареєстровані мікроорганізми.