Призначення. Для відновлення залізничних коліс дуговим наплавленням.
Технічні характеристики. Механічні властивості наплавленого металу: НВ = 2800—3200 МПа, σВ ≥ 730 МПа, δ5 ≥ 16 %, ψ ≥ 50 %, KCU+20 ≥ 80 Дж/см2, KCU–40 ≥ 40 Дж/см2. Механічні властивості металу залізничного колеса в зоні термічного впливу: НВ ≤ 3200 МПа, σВ = 940—1100 МПа, δ5 ≥ 8 %, ψ ≥ 25 %, KCU+20 ≥ 24 Дж/см2. Опірність крихкому руйнуванню наплавленого металу та металу залізничного колеса в зоні термічного впливу за показником критичного коефіцієнта інтенсивності напружень К1С ≥ 40 МПа/м
Галузь застосування. Машинобудування.
Переваги. Збільшення в 2,5 рази опірності наплавленого металу та металу залізничного колеса в зоні термічного впливу утворенню тріщин під час циклічних та ударних навантажень; зниження в 1,5–2 рази зносу наплавленого металу.
Опис. Відновлення товщини гребеня після зносу та ремонту «вищербин» на поверхні кочення суцільнокатаних коліс вантажних вагонів та бандажних коліс локомотивів магістрального залізничного транспорту, залізничного транспорту промислових підприємств, коліс трамвайних вагонів міського пасажирського транспорту, ходових коліс баштових кранів тощо, які виготовлені з колісних сталей із вмістом вуглецю до 0,70 %.