Призначення. Для моніторингу наземного руху повітряних суден і транспортних засобів на територіях аеропортів. Модифікації радіолокаційної системи можуть використовуватися для контролю за рухом суден у протоках, в морських і річкових портах, а також для спостереження за діяльністю на ділянках місцевості з особливим режимом.
Технічні характеристики.
- Несуча частота – 36 ГГц;
- Імпульсна потужність – 20 Вт;
- Роздільна здатність по азимуту – 0,25 °;
- Роздільна здатність по дальності -15м;
- Максимальна дальність виявлення цілей з ефективною поверхнею відображення 1м2 і більше:
- при відсутності опадів – не менш 5 км;
- при опадах – не менш 3 км.
Галузь застосування. Для моніторингу і управління наземним рухом в аеропортах.
Переваги. Досягнуті нові якості:
- автоматичного виділення рухомих об’єктів на тлі нерухомих, що знаходяться в зоні контролю
- поліпшення екологічних показників за рахунок істотного зниження потужності випромінювання мікрохвильового поля в навколишній простір
- можливість використати облаштування як в мережі датчиків системи A – SMGCS, так і автономно в якості радіолокатора огляду льотного поля на невеликих аеродромах.
Опис. Когерентна обробка сигналів забезпечує надійне автоматичне виявлення рухомих об’єктів по доплеровскому зрушенню частоти відбитих сигналів і їх класифікацію за швидкістю з використанням кольорової маркування на радіолокаційному зображенні.