Рішення штучного інтелекту (ШІ) для путівника для планування індивідуальних поїздок

МСП із півдня Німеччини активно займається виданням путівників. Для веб-підтримки індивідуального планування поїздок туди та назад вони шукають партнерів у галузі штучного інтелекту (ШІ) або створення веб-сторінок в Інтернеті. З цією метою зміст їхнього путівника є доступним для оцінки, і вони шукають можливості для дослідницької співпраці.

Баварське МСП створює та видає цифрові путівники. Понад 100 позаштатних авторів регулярно відвідують європейські регіони, описані в путівниках, і таким чином можуть становити об’єктивну картину кожного регіону. Видавництво оцифрувало зміст своїх путівників та створило базу даних для планування індивідуальних поїздок.

Цей різноманітний редакційний контент є основою нового рішення, яке вимагає абстрагування даних з допомогою ШІ. Шукається рішення для аналізу та обробки наявних текстів, які семантично розмічені та географічно прив’язані, а також для їх доповнення та оновлення за допомогою веб-скрапінгу. Цей підхід також повинен дозволяти відфільтровувати зміни, наприклад години роботи або вартість вхідних квитків. Вони прагнуть надати всю індивідуалізовану інформацію та найкращі маршрути подорожей в одному продукті. Це може дозволити користувачам, наприклад, відображати маршрут подорожі з пропонованими проміжними зупинками і точками, які варто подивитися, в залежності від маршруту, що цікавить, і відповідно до профілю інтересів користувача.

Підприємство шукає партнерства у формі угоди про наукове співробітництво.

Партнер повинен мати знання в області аналізу тексту з використанням ШІ. Існуючий контент керівництва повинен бути об’єднаний з оновленою інформацією з Інтернету за допомогою ШІ та веб-скрапінгу. Ціль полягає в тому, щоб надати клієнту всю персоналізовану інформацію в одному місці.

Детальніше…