ПРИЗНАЧЕННЯ:
Український університет розробив підвіску для автотранспортних засобів, що повинні бути захищені від впливу механічних коливань з боку поверхні дороги.
ОПИС:
Підвіска автомобіля містить верхній важіль, верхню ланку, проміжний важіль, кузов, нижню ланку, нижній важіль, пружно-демпферний модуль. Нижній важіль шарнірно з’єднаний з кузовом, нижньою ланкою та пружно-демпферним модулем. Нижня ланка шарнірно з’єднана з проміжним важелем, що шарнірно з’єднаний з кузовом та верхньою ланкою. Верхня ланка шарнірно з’єднана з верхнім важелем, що шарнірно з’єднаний з кузовом та пружно-демпферним модулем. Розроблено лабораторний макет прототипу підвіски, проведено його експериментальні дослідження.
ПЕРЕВАГИ:
На відміну від існуючих підвісок автомобіля необхідний пружно-демпферний модуль винаходу матиме вдвічі меншу жорсткість та сприйматиме більшу деформацію, що суттєво покращить стійкість автомобіля.
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ЕФЕКТ:
Розробка не потребує значних витрат на впровадження. Вона дозволяє покращити показники безпеки руху автомобілів та, як наслідок, зберегти здоров’я та життя людини.
РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:
Розроблена підвіска може бути використана на важкій та військовій автомобільно-дорожній техніці.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ:
Забезпечує одержання стабільних результатів.
СТАДІЯ ГОТОВНОСТІ РОЗРОБКИ:
Перевірено в лабораторних умовах.
МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАЧІ:
-
- Спільне доведення до промислового рівня.
- Продаж патентів.
- Продаж ліцензій.
НОВИЗНА:
1 патент України.
ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,