Запланована галузь застосування та конкретне місце застосування: Підприємства хімічної, харчової, нафтопереробної, радіолокаційної промисловості, машино-, авіа-, і суднобудуванні.
Рівень інновації: Немає аналогів в Україні.
Наявність патенту: –
Наявність зацікавленого замовника: –
Впровадження: Результати розробки реалізовано: на ПП «Інженерне бюро» «Корвет» (Україна, м. Херсон) для поліпшення антикорозійних властивостей поверхонь технологічного устаткування, зокрема морського та річкового транспорту (палубні механізми, елементи палуби, надбудов, корпус судна); підприємстві LECH-POL DYSTRYBUCJA і «Mechanika Pojazdowa» (Польша) для захисту поверхонь засобів транспорту, які експлуатуються в умовах впливу агресивних середовищ, знакозмінних температур; на судні «Sabada» судновласної компанії «Avrey Commerce Ltd.» (Сейшельські острови); судноремонтному підприємстві ТОВ «Шипярд 1930» (Україна, м. Херсон) для захисту та відновлення елементів допоміжного устаткування суден.
Яких додаткових дій потребує впровадження: Пошук зацікавлених інвесторів.
Коротка характеристика, техніко-економічні параметри переваг та позитивних якостей.
У проекті вирішено наукову проблему створення нових нанокомпозитів на основі епоксидного зв’язувача, для антикорозійного захисту поверхонь суднових деталей і пристроїв та антифрикційних матеріалів для елементів вузлів тертя. Вирішення наукової проблеми полягало у дослідженні властивостей і науково-обґрунтованому керуванні процесами структуроутворення у результаті прогнозованого введення наночасток з подальшим ультразвуковим диспергуванням, а також у встановленні особливостей взаємодії компонентів системи «полімер-наповнювач». Створено нові нанокомпозити для захисних покриттів з підвищеними показниками фізикомеханічних, теплофізичних, антикорозійних характеристик і гідроабразивної зносостійкості. Отримані у проекті результати забезпечують вирішення важливого науковоприкладного завдання у галузі матеріалознавства – захист довговимірних поверхонь обладнання складного профілю морського і річкового транспорту від корозії та дії гідроабразиву за рахунок використання нових нанокомпозитів модифікованих ультразвуковою обробкою. Запропоновано новий спосіб формування епоксикомпозитів шляхом попередньої обробки композицій з нанонаповнювачами ультразвуком, що дозволяє поліпшити фізико-механічні і теплофізичні властивості композитних матеріалів.
ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,
НАПИШІТЬ НАМ