ПРИЗНАЧЕННЯ:
Для моніторинг стану автодоріг.
ПЕРЕВАГИ:
На відміну від наявних аналогів: розв’язка, сигнали з випромінювача послабляються на вході приймача на –65 дБ, амплітуди корисних сигналів збільшуються; змінна тривалість зчитування та її оптимізація збільшують сигнал/шум; висока стабільність синхронізації сприяє накопиченню сигналів; аналогове накопичення при прийомі розширює робочу смугу частот і збільшує сигнал/шум. Покращення енергетичних характеристик збільшує глибину зондування, точність локалізації підповерхневих об’єктів та здатність виявлення слабоконтрастних об’єктів.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- 
- Збирає дані на швидкості до 70 км/год через 23 см.
 - Імпульси, що зондують:
- амплітуда, В >=75.
 - тривалість фронту імпульсу, нс <=0,4.
 
 - Антена:
- робоча смуга частот, ГГц 0,8—1,6.
 
 - Стробприймач:
- рівень шумів, мкВ <=200.
 - крок зчитування, пс 10.
 - наростання перехідної характеристики, нс <=0,2.
 - помилка синхронізації зчитування, пс <3.
 
 - Інтервали спостереження, мкс <=2.
 
 
РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:
Автодорожня галузь.
ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,
НАПИШІТЬ НАМ