Рішення бізнес-аналітики для невеликих компаній афілійованого маркетингу

Македонська компанія розробляє програмне забезпечення для бізнес-аналітики та візуалізації даних для невеликих компаній, що займаються афілійованим маркетингом. Потрібні технічні партнери для подальшої спільної розробки деяких технічних аспектів рішення в рамках угоди про технічне співробітництво.

Партнерський маркетинг – це індустрія, заснована на даних, тому правильний аналіз та візуалізація даних є ключем до успіху. Щоб належним чином оптимізувати свої кампанії, афілійовані компанії зазвичай використовують кілька платформ бізнес-аналітики, що призводить до запізнілого прийняття рішень та втрати прибутку. З іншого боку, існуючі програмні рішення вимагають певних технічних навичок та вищого рівня знань щодо використання їх більш просунутих функцій, які не мають більшість невеликих компаній афілійованого маркетингу.

Македонська компанія цифрового маркетингу розробляє програмне забезпечення для бізнес-аналітики та візуалізації даних, яке покликане вирішити ці проблеми та допомогти компаніям, що займаються афілійованим маркетингом, оптимізувати свою маркетингову діяльність, підвищити коефіцієнт конверсії своїх клієнтів та домогтися економії не менше 30% своїх маркетингових витрат у більш плавний та інтегрований спосіб. Програмне забезпечення призначене як універсальне рішення, яке поєднує візуалізацію даних та аналітику «все в одному», дозволяючи компаніям SaaS (програмне забезпечення як послуга) легко відслідковувати, керувати та оптимізувати будь-які типи маркетингових програм, заснованих на рекомендаціях, без наявності потреби у володінні великими технічними засобами. навичками. Через інтерфейс прикладного програмування (API) програмне рішення підключатиметься до сотень джерел даних, як у режимі реального часу, так і в пам’яті, без будь-якого програмування. Відомі конектори включають: SQL Server, Salesforce, Google Analytics та Google Sheets, PDF-файли, Dropbox, Amazon Athena та інші. Крім того, рішення включатиме функції самообслуговування, тому користувачі зможуть легко створювати інформаційні панелі та звіти з мінімальним навчанням. Вони також можуть створювати нові аналітичні дані за допомогою перетягування метрик і фільтрів, що настроюються, і ділитися цими аналітичними даними з будь-якого пристрою.

На даний момент рішення все ще перебуває на стадії розробки. Македонська компанія розробила мінімально цінний продукт та шукає технічних партнерів для подальшої спільної розробки деяких технічних аспектів рішення. Зацікавлені партнери повинні бути готові використати свій досвід та навички для спільної розробки рішення з македонською компанією в обмін на частку компанії або роялті від продажу.

Детальніше…