Засновники InDriver, Grammarly і експерти Amazon Web Services розкажуть, як стартапам з пострадянського простору вийти на ринки США, Китаю, Південної Америки, Африки та Індії на конференції Start Global Day, 8 жовтня.
Start Global Day – практична конференція для підприємців, які запускають міжнародний проєкт, виводять стартапи на іноземні ринки або планують масштабувати зрілий бізнес.
Захід пройде в прямому ефірі в режимі телемосту. Зв’язок буде організований між двома студіями, де зберуться місцеві підприємці та ставитимуть питання спікерам в режимі реального часу. Студії організовані за підтримки Astana Hub (Казахстан) і UNIT City (Україна). Крім офлайн-студій трансляція буде доступна на сайті за попередньою реєстрацією.
Фаундери розкажуть, як бізнесу відкрити для себе іноземні ринки: як залучати клієнтів, з якими культурними особливостями країн доведеться мати справу і як враховувати їх в продажах.
Експерти AWS поділяться особливостями різних сегментів ринку, розкажуть, які є точки зростання сьогодні і які інструменти допоможуть зайняти свою нішу.
- Ігор Карпець на прикладі своєї компанії Grammarly розповість, як продавати в США з України, чим відрізняється американський підхід в маркетингу і продажах і як його застосувати.
- Єгор Федоров поділиться досвідом своєї компанії InDriver з просування технологічного стартапу в Латинській Америці.
Конференція проходить за підтримки Amazon Web Services і UNIT City. Реєстрація — на сайті.