ПРИЗНАЧЕННЯ:
Для навчання зовнішніх пілотів.
ОПИС:
Основу розробки складають результати досліджень з навчання зовнішніх пілотів та іншого персоналу для безпілотних літаків ЦА, а також потреба у відносно дешевому засобі підіймання на висоту експериментальних авіаційних приладів та систем. Ринок двомоторних навчальних БПС недостатньо розвинутий у зв’язку з початковим формуванням цивільних авіакомпаній – експлуатантів БПС, а відповідно і відсутністю пропозиції щодо вказаних ПС. Прогноз на поставки М-22Д “Аеротестер” в Україну може складати 5-10 одиниць.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
-
- максимальна злітна вага, кг – до 21;
- максимальна маса корисного навантаження, кг – 8;
- максимальна швидкість, км/год. – 160;
- максимальна висота польоту, м – до 5000;
- тип двигунів – 2Т, ПД,
- бензиновий; радіус дії, км – 20;
- тривалість польоту, год. – 1;
- режими керування – автомат/напівавтомат;
- спосіб старту – по-літаковому;
- посадка – по-літаковому.
ПЕРЕВАГИ:
Перевагами М-22Д “Аеротестер” є насамперед повне реальне відтворення польоту двомоторного безпілотного літака, що є привабливим для навчальних авіаційних організацій. При цьому витрата ПММ на польотах нижча в 4-5 разів від реальних зразків БПС. За механізацією крила, рульовими площинами, розташуванням шасі та більшістю систем М-22Д “Аеротестер” повністю відповідає БПС класу “Небесний патруль”.
РЕКОМЕНДОВАНА ГАЛУЗЬ ВИКОРИСТАННЯ:
Навчальні підрозділи (FTO) з підготовки зовнішніх пілотів безпілотного повітряного судна (БПС), організації, які пов’язані з підніманням наукових приладів на висоту (“літаюча лабораторія”).
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ:
Забезпечує отримання стабільних результатів.
СТАДІЯ ГОТОВНОСТІ РОЗРОБКИ:
Виготовлено дослідний зразок.
МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАЧІ:
-
- Спільне доведення до промислового рівня.
- Створення спільного піприємства.
- Спільне виробництво, продаж, експлуатація.
НОВИЗНА:
2 патенти України.
ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,
НАПИШІТЬ НАМ