Призначення:
Розробка призначена для сприйняття високих динамічних радіальних та осьових навантажень, коли радіальні сили сягають 10 % від радіальної вантажності підшипника, а осьові спільномірні з радіальними.
Галузь:
Потенційним користувачем є рухомий склад залізничного транспорту, а також машини важких режимів експлуатації.
Переваги:
Запропоноване технічне рішення за рахунок вибору оптимальної конструкції сепаратора ефективно вирішує завдання із забезпечення максимальної вантажності циліндричного роликового підшипника в межах заданого габариту без погіршення умов роботи решти деталей.
Опис:
Циліндричний роликовий підшипник вирізняється тим, що полімерний сепаратор виконаний із максимальною кількістю вікон під ролики за умови монтажу підшипника, перемички мають кінцеві уступи трикутної форми для утримання роликів від випадання в радіальному напрямі, а бокові сторони перемичок мають двогранні поверхні. Циліндричний роликовий підшипник поставлений на серійне виробництво на Харківському підшипниковому заводі (Україна).