Система пасивного захисту пасажирського поїзда у разі аварійних зіткнень

Призначення:

Система пасивної безпеки (СПБ) призначена для захисту пасажирів і персоналу поїзда та зменшення тяжких наслідків аварійних зіткнень у результаті контрольованого деформування змінних пристроїв поглинання енергії (ППЕ) та жертовних зон у кінцевих частинах залізничного екіпажа.

Характеристики:

СПБ дає змогу забезпечити поглинання енергії удару під час зіткнення поїзда зі швидкістю 36 км/год з ідентичним поїздом або з вантажним вагоном масою 80 т, а також під час зіткнення зі швидкістю 72 км/год з перешкодою масою до 10 т на переїзді. ППЕ має робочий хід 300—700 мм і енергомісткість 0,3—1,1 МДж для вагонів та тягового рухомого состава.

Галузь:

Вагонобудування.

Переваги:

В Україні та на просторі залізниць колії 1520 мм аналогів немає. Застосування СПБ дає змогу забезпечити безпеку поїзда в разі підвищення швидкості зіткнень до 36 км/год.

Детальніше…