Технологія штучного інтелекту автономного управління для оперативно-тактичного безпілотного літального апарату

Призначення. Розроблені методи, моделі та алгоритми забезпечують оперативну передачу команд управління до систем керування БпЛА зі змінними рівнями складності, кластеризацію і визначення подібності між різними типами просторових об’єктів, визначення координат наземних та повітряних об’єктів, розширення функціональних можливостей автопілоту та систем стабілізації польоту, покращення автономної навігації польоту при відмовах систем позиціонування, створення елементів штучного інтелекту та інтелектуалізації процесів прийняття рішень.

Технічні характеристики. Можливість роботи з фото-, відеокамерами роздільної здатності FullHD, стерео-акустичними системами; Процесор: 64- бітний чотирьохядерний процесор від 1.8ГГц; Обсяг оперативної пам’яті: 4 ГБ; Мережеві інтерфейси: Ethernet, бездротова мережа 802.11ac, Bluetooth 5.0 та вище; Напруга живлення: 5В.

Галузь застосування. Виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування.

Переваги. Підвищення точності при формуванні картографічного образу зони, що досліджується. Інтелектуалізації процесів прийняття рішень, що забезпечує високий рівень оперативності, точності та актуальності баз даних ГІС широкої сфери застосування.

Техніко-економічний ефект. Підвищення точності при управлінні польотом та виконанні завдань спостереження та позиціонування на 31,6 % у порівнянні з існуючими аналогами.

Опис. Розроблено бортову інтелектуалізовану систему керування БпЛА, що дозволяє стабілізувати кутове положення і витримувати задані параметри польоту, компенсувати вплив зовнішніх факторів, автоматично відпрацьовувати задану траєкторію польоту, забезпечувати групову взаємодію кількох БпЛА. Розроблено систему автономної навігації БпЛА із застосуванням технологій комп’ютерного зору, що забезпечує повноцінну роботу автопілоту та виконання завдань при повній втраті зв’язку з пунктом керування чи глобальною супутниковою навігаційною системою. Розроблено високоточну мультисенсорну систему визначення координат наземних об’єктів із інтеграцією оптико-акустичної сенсорної мережі. Виконано експериментальні дослідження розробленої інтелектуальної інформаційної технології. Впроваджено комплекс керування складними безпілотними авіаційними системами.

Детальніше…