РОЗРОБКА МОРСЬКИХ ГРАНИЧНИХ ЗОН ДЛЯ ПАСАЖИРСЬКИХ СУДЕН В ЮРИСДИКЦІЇ УКРАЇНИ ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ВІДНОСНО ЗМІНИ ШЛЯХІВ В ПІВНІЧНО-ЗАХІДНІЙ ЧАСТИНІ ЧОРНОГО МОРЯ З УРАХУВАННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ВМС УКРАЇНИ І ДИРЕКТИВИ ЄВРОПАРЛАМЕНТУ 2009/45/ЕС

Запланована галузь застосування та конкретне місце застосування: органи управління рухом суден в північно-західній частині Чорного моря.

Рівень  інновації: немає аналогів в Україні.

Наявність патенту: немає.

Наявність зацікавленого Замовника: потенційні замовники – судноплавні компанії та органи управління рухом суден в північно-західній частині Чорного моря.

Впровадження:  проводяться переговори щодо впровадження.

Яких додаткових дій потребує впровадження: необхідна  підтримка органів управління рухом суден в північно-західній частині Чорного моря.

Коротка характеристика,  техніко-економічні параметри переваг та позитивних якостей.           

Досліджено основні фактори, які визначають умови безпечного плавання в водах України, серед яких гідрометеорологічні умови Чорного і Азовського морів, режими плавання, морські обмежувальні зони з урахуванням юрисдикції України, директиви Європарламенту і Ради Європи 2009/45/ЕС. Визначено фактори, що істотно впливають на безпеку мореплавання в водах України. Показано, що найбільший вплив на безпеку судноводіння має розташування на обмеженому за протяжністю узбережжі великої кількості портів. Тільки в північно-західній частині Чорного моря зосереджено 11 портів, серед яких шість є великими, а всього прийнято вважати (за різними оцінками), що в Україні працює 26 портів. Їх наявність визначає інтенсивні суднопотоки і необхідність суднам слідувати встановленими шляхами і каналами.

 

ЯКЩО ВАС ЗАЦІКАВИЛА ДАНА РОЗРОБКА, БУДЬ-ЛАСКА,

НАПИШІТЬ НАМ